قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






abbas mohammad rezaei (2)

عباس محمدرضایی درباره شرایط استقلال قبل از بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و آماده دیدار با فجر هستیم. فجرسپاسی تیمی است که دوندگی خوبی دارد و به واسطه نیروی جوانی اش و همچنین تجربه یاوری که یکی از برترین مربیان ایران است، نتایج خوبی تاکنون گرفته است. قطعا مسائلی که درباره فجر گفتم کارمان را سخت می کند اما باید ۳ امتیاز را هرطورشده بگیریم.

وی درباره اینکه در این بازی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد، عنوان کرد: نزدیک به یک نیم فصل در شیراز بازی کردم و خاطرات خوبی از حضور در فجرسپاسی دارم.

من به خاطر شرایط مجبور شدم از فجرسپاسی جدا شوم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما باید بگویم الان بازیکن استقلال هستم و تمام فکر و ذکرم موفقیت استقلال است. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی استقلال درباره فجرسپاسی اطلاعاتی از شما گرفته است، تصریح کرد: خداراشکر کادرفنی استقلال اینقدر قدرتمند و کاربلد است که نیازی به من نیست اما اگر اطلاعاتی بخواهند در خدمتشان هستم.

محمدرضایی در خاتمه درباره احتمال گلزنی اش در این دیدار افزود: اگر امیر قلعه نوعی به من اعتماد کند و در ترکیب قرارم دهد نهایت تلاشم را می کنم تا به فجرسپاسی گل بزنم.

انگیزه زیادی برای گل زدن در این بازی دارم و اگر هم گل بزنم چون به قراردادم با استقلال پایبندم خوشحالی می کنم. البته این خوشحالی بعد از گل کمی کمتر از خوشحالی های قبلی ام خواهد بود.

 

Ghalenoei

به گزارش آبیته به نقل از خبرگزاری فارس، تیم های فجر شهید سپاسی و استقلال روز جمعه و از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به میدان می روند. این در حالی است که کاکوهای شیرازی در ۱۰ سال اخیر موفق به شکست استقلال در تهران نشده بودند و در دور رفت نیز مقابل تیم امیر قلعه نویی متوقف شدند.

استقلال و فجرسپاسی جمعه شب برای سی امین بار در طول تاریخ خود به مصاف هم می روند. دو تیم اولین بار در سال ۱۳۷۶ باهم روبرو شدند و از آن زمان تاکنون به جز فصل ۸۹ لیگ برتر که فجر در دسته اول بود، ۲۹ رویارویی بین دو تیم در لیگ اتفاق افتاده است.

دو تیم استقلال و فجرسپاسی تاکنون در جام حذفی ۲ بار با هم روبرو شدند که استقلال با یک برد و یک تساوی قهرمان جام حذفی شده و این عنوان را از آن خود کرده است.

در بازی های لیگ استقلال ۱۴ بار پیروز شده است؛ فجر نیز در ۴ بازی پیروز شده و ۱۰ دیدار نیز با نتیجه تساوی همراه بوده است.

شاگردان امروز محمود یاوری تاکنون ۳۳ گل و استقلال نیز ۴۴ گل به ثمر رسانده اند. فقط در ۷ بازی دو تیم گلی به ثمر نرسیده و نتیجه بازی با تساوی بدون گل همراه بوده است که در دیدار رفت دو تیم چنین اتفاقاتی رخ داد.

در ۱۵ بازی دو تیم به میزبانی استقلال، فجر فقط یک بار موفق به شکست استقلال شده است که آن بازی هم در ورزشگاه تختی بود! در سایر دیدارهای دو تیم در تهران استقلال ۹ برد و ۴ تساوی به دست آورده است. تنها برد فجر در تهران در سال ۸۱ رخ داد شیرازی ها با تک گل علی علیزاده پیروز شدند.

فراز فاطمی، مهدی رجب زاده و علی علیزاده با ۳ گل برترین گلزنان فجر در مصاف با استقلال هستند که در حال حاضر هیچکدام در ترکیب این تیم حضور ندارند رجب زاده فصل پیش در تیم فجر حضور داشت اما دوباره به ذوب آهن برگشت.

فرهاد مجیدی با ۶ گل زده برترین گلزن استقلال مقابل فجرسپاسی بوده است.

بهترین برد فجر مقابل استقلال با نتیجه ۴-۱ در فصل ۸۷ بود. بهترین برد استقلال نیز در دور رفت همان فصل بود که موفق شد فجرسپاسی را با با نتیجه ۵ بر دو شکست دهد.

نتایج کلی دو تیم به شرح زیر است:

لیگ آزادگان فصل ۷۷-۱۳۷۶

دور برگشت، ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۳-فجرشهیدسپاسی شیراز۲

گل‌ها:محسن گروسی،فرهاد مجیدی(۲گل)(استقلال)شاهین صمدیان،سیدفراز فاطمی(فجر)

لیگ آزادگان فصل ۷۸-۱۳۷۷

دور برگشت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۲-فجرشهیدسپاسی شیراز۱

گل‌ها:هاشم حیدری،محمود فکری جویباری(استقلال)محمود خرمزی(فجر)

لیگ آزادگان فصل ۷۹-۱۳۷۸

دور برگشت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۰-فجرشهیدسپاسی شیراز۰

لیگ آزادگان فصل ۸۰-۱۳۷۹

دور رفت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۲-فجرشهیدسپاسی شیراز۱

گل‌ها:علی سامره،محمد نوازی(استقلال)سیدفراز فاطمی(فجر)

لیگ برتر فصل ۸۱-۱۳۸۰

دور رفت ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۱-فجرشهیدسپاسی شیراز۱

گل‌ها:سیدفراز فاطمی(استقلال)مهدی رجب زاده(فجر)

لیگ برتر فصل ۸۲-۱۳۸۱

دور برگشت‌ورزشگاه تختی(تهران):

استقلال تهران۰-فجرشهیدسپاسی شیراز۱

گل:علی علیزاده

لیگ برتر فصل ۸۳-۱۳۸۲

دور برگشت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۳-فجرشهیدسپاسی شیراز۲

گل ها:سیدداوود سیدعباسی،یدالله اکبری،سیدفراز فاطمی(استقلال)سیاوش اکبرپور،علی علیزاده(فجر)

لیگ برتر فصل ۸۴-۱۳۸۳

دور رفت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۲-فجرشهیدسپاسی شیراز۱

گل ها:رضا عنایتی(پنالتی)،علی سامره(استقلال)مهرزاد معدنچی(پنالتی)(فجر)

لیگ برتر فصل ۸۵-۱۳۸۴

دور رفت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۰-فجرشهیدسپاسی شیراز۰

لیگ برتر فصل ۸۶-۱۳۸۵

دور رفت ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۳-فجرشهیدسپاسی شیراز۲

گل ها:داسیلوا،اصغر طالب نسب،علیرضا منصوریان(استقلال)امید روانخواه،مجتبی زارع(فجر)

لیگ برتر فصل ۸۷-۱۳۸۶

دور برگشت، ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۱-مقاومت شهیدسپاسی شیراز۱

گل‌ها:فرهاد مجیدی(استقلال)محمود محمدی(پنالتی)(مقاومت)

لیگ برتر فصل ۸۸-۱۳۸۷

دور رفت،ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۵-مقاومت شهیدسپاسی شیراز۲

گل‌ها:آرش برهانی،خسرو حیدری،سیاوش اکبرپور(۲گل)،فابیو جانواریو(استقلال)رضا خالقی فر،شهرام گودرزی(مقاومت)

لیگ برتر فصل ۸۹-۱۳۸۸

دور برگشت ورزشگاه آزادی:

استقلال تهران۳-مقاومت شهیدسپاسی شیراز۲

گل‌ها:کیانوش رحمتی،فرهاد مجیدی(۲گل)(استقلال)مهرداد کریمیان،گل به خودی بازیکن استقلال(مقاومت)

لیگ برتر فصل ۸۹-۱۳۸۸

دور رفت ورزشگاه حافظیه فجر سپاسی صفر – استقلال صفر -

دور برگشت ورزشگاه آزادی: استقلال ۳ – فجر سپاسی ۲

گل‌ها: فرهاد مجیدی ۴۵ و ۹۱ و کیانوش رحمتی برای استقلال، مهرداد کریمیان ۴۶ برای فجر

لیگ برتر فصل ۹۰-۹۱

استقلال ۲ – فجر سپاسی ۰

گل‌ها: فرهاد مجیدی ۴۹ و ۸۶

فجر سپاسی ۲ – استقلال ۱

مهدی رجب زاده۱۰ ( پنالتی و ۸۵ برای فجر و مجتبی جباری ۲۰( پنالتی برای استقلال)

لیگ برتر ایران ۹۱-۹۲

استقلال صفر – فجر شهید سپاسی صفر

در این دیدار تیم استقلال باز هم موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. استقلال تا بعد از این بازی فقط ۶ گل زده بودند که جای تعجب داشت. در این بازی خسرو حیدری چهره برتر میدان بود و بقیه بازیکنان چنگی به دل نزدند.

در بازی روز جمعه استقلال در حالی به شیراز می رود که فرهاد مجیدی رکورددار گلزنی به فجر سپاسی ( با ۶ گل) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش آبیته به نقل از فارس، دو تیم روز جمعه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که استقلال در شرایط فعلی صدرنشین لیگ است و برای حفظ این جایگاه بازی سختی در شیراز خواهد داشت. محمود یاوری که در نیم فصل دوم چند بازیکن خود را به استقلال و پرسپولیس واگذار کرد این بار شاهد حضور عباس محمدرضایی در مقابل هم تیم های نیم فصل اول خود است. آبی ها تا به امروز ۴۹ امتیازی و فجر ۳۳ امتیازی است.

باید دید نبرد سرهنگ و ژنرال برنده ای خواهد داشت یا خیر…

 

سررشته داری

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:۱۴ سال پیش،رییس فدراسیون فوتبال آلمان از فتح الله زاده برای حضور در بازی تیم ملی این کشور دعوت کرد.

به گزارش اوج نیوز،محمد سررشته داری درباره برنامه های باشگاه استقلال در حوزه بین الملل اظهار داشت:استقلال از آنجا که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و امسال هم در لیگ قهرمانان حضور دارد،طبعا در بخش بین الملل مورد توجه خاص و ویژه قرار دارد.جلسات مستمری هم در این باره در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در فصل جدید هم مانند سالهای گذشته شرایط مطلوبی را در برگزاری بازی ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال هم مانند پرسپولیس قصد افزایش تعاملات خود در سطح بین المللی را ندارد گفت:به نظرم تاریخ شفاهی فوتبال می تواند پاسخ این پرسش را بدهد.باشگاه استقلال در اواسط دهه ۷۰،پایه گذار روابط بزرگ و مهم در سطح بین المللی بود.از حضور بازیکنان بزرگ در تیم های مطرح اروپا تا دعوت از چهره های شناخته شده فوتبال جهان به ایران همه در این راستا انجام شد.از سوی دیگر،از همان زمان رابطه میان مدیرعامل باشگاه استقلال هم با مدیران باشگاههای اروپایی در بالاترین سطح ممکن قرار داشت.

سررشته داری با اشاره به خبر دعوت رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:۱۴ سال پیش،رییس فدراسیون فوتبال آلمان از فتح الله زاده برای حضور در بازی تیم ملی این کشور دعوت کرد.فکر می کنم استقلال این دوره ها را سالها قبل طی کرده است و در آن زمان هم هرگز به بحث های تبلیغاتی ورود نکرد.

 

esteghlal-2

گذرنامه بازیکنان استقلال جمع آوری شد.

به گزارش آبیته به نقل از اوج نیوز،بازیکنان استقلال برای انجام امور اداری مربوط به پرواز به قطر برای بازی مقابل الریان،گذرنامه های خود را به باشگاه تحویل دادند.

استقلال روز چهارشنبه ۱۸ اسفند در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الریان می رود.

 

Iman Mosavi

ایمان موسوی مهاجم استقلال از اینکه با دیگر مهاجمان این تیم رقابت می کند احساس خوبی دارد و تاکید می کند که بازی کردن در شرایط آسان و بدون رقابت را دوست ندارد.
به گزارش آبیته به نقل از خبرآنلاین؛ او بازیکنی است که در زمین مسابقه دوندگی زیادی دارد و به خاطر این سبک بازی،در نیم فصل مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت.موسوی در آستانه بازی با فجر سپاسی به خبرآنلاین می گوید:«بازی سختی است چون تیم های یاوری هجومی بازی می کنند و به خاطر نیروی جوانی انگیزه زیادی دارند.ما کار سختی در شیراز داریم ولی می خواهیم با دست پر به تهران برگردیم.من مقابل تیم سابقم خیلی انگیزه دارم و دوست دارم بازی کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.»
رقابت در خط حمله بسیار فشرده شده و حتی برهانی هم نیمکت نشین شده است.با این حال خیلی از هواداران استقلال دوست دارند مجیدی در ترکیب ثابت بازی کند و موسوی در این خصوص می گوید:«آقا فرهاد بازیکن بزرگی است مه زحمات زیادی برای استقلال کشیده و خیلی ها دوست دارند او فیکس بازی کند.مجیدی همیشه بوی گل می دهد،با این حال این مسائل به سرمربی تیم مربوط می شود.»
برخی معتقدند داوری ها به نفع استقلال است ولی موسوی می گوید:«من اصلا این حرف را قبول ندارم که داوری ها به نفع ما است.تا حالا ۴ پنالتی صد در صد را روی من نگرفتند و نمی دانم چه کاری انجام داده ام که داورها اینطوری رفتار می کنند.واقعا برایم سوال است که چرا پنالتی هایی که روی من انجام می شود را نمی گیرند و عجیب تر این است که می گویند داوری ها به نفع ما است.»

 

خیلی ها گفتند خرابت می کنند ولی من به خاطر هواداران آمدم / تا 40 سالگی هم برایشان بازی می کنم

*چرا دوباره به استقلال بازگشتی. حقیقتاً کسی پیش‌بینی نمی‌کرد دوباره این اتفاق بیفتد ولی تو آمدی.

اول همه باید بگویم در این مدت زیاد از قول من مصاحبه کار شده ولی من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام. یک بار در زمان عقد قرارداد حرف زدم و یک بار هم بعد از بازی استقلال. پاسخ سؤالی که پرسیدید، خیلی روشن است. از کودک هفت، هشت ساله گرفته تا آدم‌‌های جوان و مسن که جای پدرم بودند، از من خواستند که دوباره به استقلال برگردم. من باید یک تصمیم مهم می‌گرفتم و در آن شرایط تصمیم گرفتم به چیزی که دلم می‌گوید، گوش کنم. به خاطر علاقه‌ای که داشتم و به خاطر این هواداران تصمیم گرفتم برگردم و دوباره در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم.

*البته که این بازگشت طرفداران را خیلی شاد کرد.

اگر این حرف‌ها را زدم به ‌خاطر این نبود که بخواهم سر استقلال یا طرفدارانش منت بگذارم. فرهاد مجیدی نمی‌تواند گذشته‌‌اش را فراموش کند، من هرچه دارم از استقلال و طرفدارانش دارم. وقتی تصمیم گرفتم به استقلال برگردم، خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، شاید خرابت کنند ولی من تصمیم گرفته بودم و روی آن ایستادم.

گفتم برمی گردم، حتی اگر خراب شوم. اینجا دیگر خودم مهم نبودم، گفتم ایرادی ندارد، من کنار این هواداران باشم‌؛ حتی به این قیمت که خراب شوم.

*البته تو در همان بدو ورود برای استقلال بازی نکردی. انگار دوست داشتی وقتی کنار تیم باشی که بتوانی مؤثر کاری کنی.

یک ماه است زیر نظر بدنساز تیم آقای حاج‌‌قاسم که پدرش هم بازیکن استقلال بوده، کار می‌کنم. در این مدت خیلی خوب با من تمرین کرد تا آماده شوم و بتوانم برای استقلال دوباره بازی کنم.

*الان فرهاد مجیدی می‌تواند بازیکن فیکس استقلال باشد؟

ببینید شرایط بازی در تمرین کردن به دست نمی‌آید. شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد، من حداقل باید دو، سه بازی برای استقلال فیکس کار کنم تا شرایط بازی را به دست بیاورم.

*البته طرفداران هم دوست دارند تو فیکس باشی‌، مخصوصاً در بازی‌های قبل.

خب این نظر کادرفنی بود من از ابتدا بازی نکنم و بیشتر به عنوان یار ذخیره به میدان بروم.

*استقلال در سه جبهه می‌جنگد. به زودی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز خواهد شد. شما با العین امارات، الهلال عربستان و الریان قطر همگروه هستید، واقعاً گروه دشواری است.

بله، من هم با نظر شما موافق هستم. گروه فوق‌العاده سختی داریم اما معتقدم استقلال هم تیم بسیار کاملی است و برای خودش یکی از قدرت‌ها به حساب می‌‌آید ولی به هر‌ حال کار سخت است و به راحتی نمی‌توانیم از صعود حرف بزنیم. شما نگاه کنید که آنها چقدر هزینه می‌کنند. العین امسال، فصل خوبی را سپری می‌کند و در بهترین روزهایش قرار دارد. الهلال و الریان هم تیم‌های خوبی هستند، عرب‌ها در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این کار را بسیار سخت می‌کند ولی ما هم استقلال هستیم و امیدواریم که در آسیا نیز موفق باشیم.

*البته ما هم تماشاچیان زیادی داریم که همیشه به تیم‌ها کمک می‌کنند، البته امسال تعداد تماشاچی‌ها کمتر شده، فکر می‌کنی چرا؟

قمیت بلیت‌ها بالا رفته است و این خیلی تأثیرگذار است. از طرفی ما در فصل سرما هستیم.

*درباره تیم‌ملی حرف بزنیم. خیلی‌ها از صعود به جام‌جهانی‌ نا‌امید هستند، تو چقدر امیدواری؟

نباید فکر کنیم همه‌چیز تمام شده است. تیم‌ملی هنوز شانس دارد. ما مربی بزرگی به نام کارلوس کروش روی نیمکت تیم‌ملی داریم که می‌تواند کمک زیادی کند. اگر بتوانیم قطر را شکست دهیم، شک نکنید به جام‌جهانی‌ صعود خواهیم کرد.

*کلاس‌های مربیگری‌ات چه شد؟ قرار است ادامه بدهی... 

به خاطر بازی استقلال و پرسپولیس نتوانستم در کلاس‌های مربیگری حاضر شوم و حالا منتظر ایمیل جدید هستم تا زمان کلاس‌های بعدی را بدانم و در آنها شرکت کنم.

*مدرک A فیفا را از فدراسیون فوتبال انگلیس می‌گیری، درست است؟

بله، قرار است در کلاس‌هایی که فدراسیون فوتبال این کشور برگزار می‌کند، شرکت کنم. هنوز زمان کلاس‌ها را نمی‌دانم ولی خوب می‌دانم که گرفتن مدرک A، آن هم از انگلیس فوق‌العاده سخت است. خیلی دوست دارم اولین مربی‌ای باشم که مدرک مربیگری‌ام را از انگلیس می‌گیرم. در این‌باره با باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه‌نویی هم حرف زدم تا بتوانم در کلاس‌ها شرکت کنم.

*درباره زمان خداحافظی‌ات حرف و حدیث زیاد است. در این‌باره چه تصمیمی گرفته‌ای؟

قبلاً هم گفتم زمان خداحافظی‌ام از فوتبال را، خودم تعیین می‌کنم. ممکن است همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم و شاید هم چهار سال دیگر در فوتبال بمانم و بازی کنم. من هواداران را خیلی دوست دارم و می‌دانم که چقدر انتظار‌شان از من بالاست. اگر قرار باشد، به خاطر آنها سه جلسه روزی تمرین می‌کنم تا بتوانم آماده‌تر شوم و آماده بمانم تا انتظارات آنها را برآورده کنم.

*ظاهراً برایت سن و سال اهمیتی ندارد، البته بیشتر کارشناس‌ها هم می‌گویند بازیکنی مثل مجیدی و کریمی بهتر از جوان‌ها بازی می‌کنند. کروش هم اخیراً گفته بود چه ایرادی دارد‌؛ گیگز و پل اسکولز هم در منچستر هنوز بازی می‌کنند.

من درباره خودم می‌توانم حرف بزنم و تنها می‌گویم تا زمانی‌که برای استقلال بازی کنم، مثل یک جوان 18 ساله در زمین می‌دوم. 

*یعنی ممکن است تا 40 سالگی هم بازی کنی؟

بله، من به عشق این هواداران شاید تا 40 سالگی هم بازی کنم. تمام وجود من متعلق به این هواداران است. وقتی به استقلال برگشتم، برای تفریح نیامدم، برای رقابت آمدم. سخت تمرین کردم، می‌دانستم چه فشاری رویم خواهد بود، به خاطر همین انتظارها فهمیدم باید زیاد تمرین کنم و البته سخت. منتظر هستم تا شانس فیکس بازی کردن به من برسد تا بتوانم بعد از دو، سه بازی خودم را بیشتر جا بیندازم.

*استقلال در ادامه راه کار سختی در پیش دارد، آیا درخواستی از هواداران این تیم‌داری؟

شما مطمئن باشید که هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و خواهند بود. شک نکنید آنها استادیوم را دوباره پر می‌کنند و استقلال را تنها نمی‌گذارند. ‌این طرفداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند، خود ما هم وقتی وارد استادیوم می‌شویم و می‌بینیم که هواداران زیادی آمده‌اند، انرژی زیادی می‌گیریم و با انگیزه‌تر بازی می‌کنیم.

*تو برای استقلال گل‌های زیادی زده‌ای، نظرت درباره این گل‌ها چیست؟

خیلی‌ها به خاطر حرف‌‌هایی که در این‌باره می‌زنند، سخت در اشتباه هستند. من اول با کمک خدا، بعد دعای پدر و مادرم و هواداران و همین‌طور حمایت همبازی‌هایم برای استقلال گل زدم. فکر می‌کنم خدا به من عزت داده که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنم و می‌توانم با گل‌هایم دل هواداران را خوشحال کنم.

*حرف خاصی ماند؟

من در فوتبال ایران به حرف‌‌هایی که پشت‌سرم می‌زنند، توجهی نمی‌کنم و تنها تمرکزم را روی کار خودم گذاشته‌ام و باقی چیزها هم دست خداست

[ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:12 ] [ A--A ]

 

matlab amir

مربیان قهرمان دنیا شبیه سازی شده هستند . . . !

می گویند امیر قلعه نویی متفاوت است.سخت گیر است.جنگو است و از هیچ نکته ای نمی گذرد.بدون آنکه قضاوت کنیم می رویم به سراغ نمونه های اروپایی و آمریکای جنوبی !

در واقع اینگونه می نویسیم.

خصایص امیر اردشیر قلعه نویی شبیه سازی صرف است از همه آنها که قهرمان شده اند ! همین چند هفته قبل مورینیو با یک خبرنگار در رختکن رئال مادرید بگومگوی سختی داشت و او و روزنامه اش را ناچیز و نوشته هایش را بی ارزش خواند!

قضاوت نمی کنیم،درست و غلطش را این مقال در نظر نمی گیریم و فقط به شباهت ها می پردازیم.

سرآلکس فرگوسن،دیود بکهام را با لنگه کفش زد تا پسر محبوب جزیره و شاید یکی از ۳٫۴ محبوب دنیا از تیمش کنار بگذارد!

اسکولاری گوش بازیکن حریف را پیچاند و مشت به سمت او حواله کرد!

تراپا تونی برای آنکه داور را تحت تاثیر قرار دهد نیمکت ذخیره ها به کتک گرفت!

و امیر قلعه نویی هم یکی هست ، مثل همه اینها . همه اینها که مردان بزرگ و افتخار آفرینی در عرصه فوتبال هستند و جزو ستاره های موفق به شمار می روند!

اینه جملگی پرانرژی تر از دیگران به شمار می روند و موثرتر هستند،آنها در تیم خودشان حرف اول و آخر را می زنند و ستاره تر از آنها وجود ندارد حتی در جنجال !

اینها را نوشتیم تا به این نقطه برسیم که : درست یا غلط،موافق یا مخالف،در هر دو صورت امیر قلعه نویی به دلیل وجود همین کاراکتر شخصیتی که شبیه به همه قهرمان های این عرصه است تاکنون قهرمان و موفق بوده است!

پرتاب لنگه کفش فرگوسن غلط بود،مشت اسکولاری به صورت حریف هم ایضا،همچنین حرکات عمو تراپ!اما اینها با همین نوع نپرش و همین تمامیت خواهی و سیبل شدن هاست که قهرمان هستند!همین و بس!

ستاره ها در زمین می دوند اما مورینیو روی نیمکت از همه ستاره تر است.دوربین کُش است و بحث برانگیر،شادی گلش از همه بیشتر به چشم می آید وقتی با کت و شلوار روی چمن سرسره بازی می کند!

در واقع قهرمان ها همه می خواهند همه چیز را تحت کنترل بگیرند و امیرقلعه نویی هم ایضا!

این همان نقطه ای است که بدون قضاوت به آن نگاه می کنیم.صرف نظر از از دعوا بر صحیح و غلط بودن ماجرا اما ، امیر اردشیر قلعه نویی ملقب به ژنرال،مثل آقای خاص،مثل فیل بزرگ،مثل سرآلکس،مثل عموتراب جریان ساز است و خودش ماجراها را تولید و نهایتا کنترل می کند.او ترس ندارد شاید حتی برخی مواقع با علم به حاشیه ها آنها را تولید می کند تا حاشیه ها تحت نظر خودش باشد و نه سازه دست دیگران .

امیر اردشیر باهوش است،فوق العاده باهوش،به تمیش نگاه کنید ، جنجال ها جای دیگری است و تیم در آرامش کامل جلو می رود !

بله امیر مثل همه مربیان موفق دنیا غیر قابل پیش بنیی است.او راه و چاه خودش را می شناسد و طبق همان نقشه در راهی که می شناسد قدم می زند،همین !

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 185223
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا