قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مظلومی-استقلال آنلاینعلی فتح‌ا...‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته از پرویز مظلومی خواست به باشگاه برود.

علی فتح‌ا...‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته از پرویز مظلومی خواست به باشگاه برود. دلیل حضور مظلومی در باشگاه استقلال تقسیم 2 میلیارد تومانی بود که دو روز پیش از طریق فدراسیون فوتبال به حساب باشگاه استقلال واریز شد.
فتح‌ا...‌زاده از مظلومی خواست به باشگاه برود و تعیین کند به هر یک از بازیکنان چه میزان پول پرداخت شود. با توجه به اینکه برخی بازیکنان از فصل قبل طلبکار بودند و البته در نظر گرفتن عملکرد فنی و اخلاقی، مظلومی مامور تقسیم این پول شد. گفته می‌شود سرمربی استقلال اولویت را به بازیکنانی داده که از فصل قبل هم طلبکار بوده‌اند. بازیکنانی مثل شیرزاد، شریفات، یوسفی، رحمتی، امیرآبادی از جمله کسانی هستند که مبلغ قابل توجهی از فصل قبل را طلب داشتند البته برای بازیکنان جدید هم مبالغی در نظر گرفته خواهد شد اما شنیده‌ها حاکی از اولویت داشتن بازیکنانی دارد که بدهی بیشتری از باشگاه دارند. شاید هم فتح‌ا...‌زاده به این دلیل از مظلومی خواسته به باشگاه برود و در تقسیم حقوق بازیکنان کمکش کند که فردا، پس فردا مشکلی پیش نیاید و بازیکنان نسبت به شرایط مالی اعتراض نکنند.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ A--A ]

حیدری-استقلال انلاینخسرو حیدری گفت: بازی در اصفهان همیشه سخت بوده است، چه مقابل ذوب آهن و چه در بازیهایی که با سپاهان انجام داده ایم. خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و برای گرفتن 3 امتیاز که دور از دسترس هم نیست راهی اصفهان خواهیم شد البته حریف از کادر فنی کاربلدی سود می بردو بازیکنان این تیم از هماهنگی مطلوبی با یکدیگر بهره می برند اما ما استقلالیم و در راه قهرمانی 3 امتیاز این بازی را باید از آن خود کنیم.

وی در ادامه افزود: همه تلاش ما این است که با توجه به اینکه در این چند سال ذوب آهن را در اصفهان برده ایم در این بازی طلسم شکنی کنیم. خوشبختانه من و سایر ملی پوشان هم از ابتدای هفته با تیم تمرین کرده ایم و کادر فنی توانسته اند اهداف و برنامه های تاکتیکی خود را مرور کنند.

هافبک استقلال در پایان صحبتهای خود گفت: از فتح الله زاده تشکر می کنم که هر جا که شد پول آورد تا مشکلات تیم برطرف شود. این انگیزه های ما را دوچندان کرده است تا با پیروزی مقابل ذوب آهن زحمات او را جبران کنیم. هر فردی امسال جای او بود نمی توانست از پس مشکلات استقلال برآید.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ A--A ]

برهانی- استقلال آنلاینآرش برهانی اعلام کرد تا پایان دیدار استقلال و ذوب آهن مصاحبه نمی کند.
وی با تکذیب حرفهایی که به نقلش در برخی رسانه ها منتشر شده، گفت: به دلیل سو تفاهم هایی که در این یکی دو روز ایجاد شده، تا بعد از بازی استقلال و ذوب آهن با هیچ رسانه ای به جز سایت باشگاه صحبت نخواهم کرد تا سوتفاهم ها رفع شود.
وی تاکید کرد اگر در این روزها به نقل از وی مصاحبه ای منتشر شود، مطمئن بدانید که صحت ندارد.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:1 ] [ A--A ]

تیموریان-استقلال انلاینهافبک ملی پوش استقلال استقلال و تراکتور را از مدعیان قهرمانی اصلی قهرمانی لیگ یازدهم می داند.
گفتگوی "آندرانیک تیموریان" در ادامه می خوانید:

*آندو بازی با ذوب آهن را چطور می بینی؟

- بازی سختی خواهد بود زیرا هر 2 تیم به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند و این باعث خواهد شد شاهد بازی زیبایی باشیم. ذوب آهن تیم خوب و پرمهره ای است که بازیکنانش سالها کنار هم بازی کرده اند و از این حیث هماهنگی مطلوبی دارند. جدا از این ابراهیم زاده هم از مربیان کاربلد فوتبال ایران است. با نایب قهرمان آسیا بازی داریم اما هدف استقلال قهرمانی است و در این راه باید ذوب آهن را شکست دهیم تا به صدر جدول بازگردیم.

*سخت نیست؟

- گفتم بازی سختی است اما استقلال هم تیم کوچکی نیست و حریفان از ما می ترسند. امیدوارم استقلالیهای اصفهانی هم حضور گسترده ای شنبه در ورزشگاه فولادشهر به عمل آوردند تا با حمایت آنها به 3 امتیاز دست یابیم.

*شما ملی پوشان هم که از اول هفته کنار تیم هستید؟

- بله، برخلاف بازی با راه آهن که فقط 2 روز در اختیار کافی فنی بدهیم. بازی با ذوب آهن از ابتدای هفته با تیم تمرین کردیم و کادر فنی توانست اهداف تاکتیکی که برای بازی پیش رو دارد را مرور کند.

*پس دیگر خسته نیستید؟

- خیر اما برای بازی قبل واقعا خسته بودیم و این موضوع تا حدودی روی عملکرد ما تأثیر گذاشته بود. امیدوارم از این به بعد شرایط به گونه ای باشد که با استقلال تعامل لازم صورت گیرد تا این تیم و هوادارانش دچار مشکل نشوند. اگر استقلال ضعیف شود تیم ملی هم دچار مشکل خواهد شد.

*10 هفته از لیگ گذشته؛ چه تیمهایی را مدعی قهرمانی در لیگ یازدهم می دانی؟

- صحبت از این موضوع هنوز زود است اما با عملکردی که از تیمها دیده ام به نظرم استقلال و تراکتور مدعی اصلی قهرمانی هستند. در جدول هم نزدیک به هم قرار گرفته اند. 24 هفته از بازیها باقی مانده است و شک نکنید اتفاقات زیادی را شاهد خواهیم بود.

*شرایط خودت چگونه است؟

- خوشبختانه در بهترین شرایط ممکن قرار دارم و روز به روز درصد آمادگی ام افزایش پیدا می کند امیدوارم بتوانم مقابل ذوب آهن خواسته های کادر فنی را به بهترین شکل برآورده کنم و بهترین بازیکن زمین شوم. به استقلال تعهد دارم و باید برایش از جان مایه بگذارم.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:1 ] [ A--A ]

فتح الله زاده-استقلالعلي فتح الله‌زاده در حوالی غروب چهارشنبه به دليل عفونت شديد ريه در بيمارستان آتيه بستري شده است.

 مديرعامل استقلال با حضور در اورژانس بيمارستان آتيه تحت نظر پزشكان قرارگرفته است.

دكتر نوروزي پزشك سابق استقلال وي را همراهي مي‌كند.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:1 ] [ A--A ]
دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای علی دانیال با نام اســـــــتقلال

(بدون تگ تبلیغاتی سایت - با سه کیفیت )

( ترانه : هومایون هوشیارنژاد - آهنگ و تنظیم : کاوه حقیقی - کارگردان : کوجی زادوری )

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD TV

Ali Danial - Esteghlal

   دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی

Ali Danial - Esteghlal

   دانلود موزیک ویدیو با کیفیت خوب

Ali Danial - Esteghlal

 


 

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی دانیال به نام استقلال … با ۴ کیفیت

( به همراه موزیک ویدئو بدون تگ تبلیغاتی )

Ali Danial - Esteghlal

 

 Esteghlal

 Esteghlal

 

 Esteghlal

Esteghlal

موزیک ویدئو “۷۰مگابایت :

Ali Danial – Esteghlal

موزیک ویدئو “۶۵مگابایت :

Ali Danial – Esteghlal
موزیک ویدئو ” پخش موبایل :
Ali Danial – Esteghlal


 

[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:برچسب : , ] [ 22:41 ] [ A--A ]

مجیدی-استقلال آنلاینفرهاد مجیدی باری دیگر از حضور در تیم ملی کنار کشید.
کاپیتان استقلال که با بازگشت به تیم ملی در دو بازی اخیر ، هیجانی خاص را به فوتبال ملی ایران هدیه داده بود ، امروز در نامه ای از حضور در فوتبال ملی و در سن 35 سالگی ، خداحافظی کرد. مجیدی در این نامه که خطاب به علی کفاشیان نوشته ، آورده است:« احتراما، همان‌طور که استحضار دارید اینجانب از سنین جوانی و بیش از 15 سال است که در خدمت تیم ملی فوتبال ایران بوده و بارها افتخار پوشیدن پیراهن مقدس "ایران اسلامی" را داشته‌ام.

با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2014 و عدم حضور احتمالی اینجانب در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌ام و حضور جوانان توانمند، جویای نام و مستعد در سطح اول فوتبال کشور، بدینوسیله علیرغم میل باطنی از ادامه حضور در تیم ملی عذرخواهی می‌کنم.

حضور در تیم ملی و شاگردی استادی چون کارلوس کروش افتخاری است که همیشه در زندگی ورزشی‌ام ماندگار است.

بی شک جوانان با انگیزه‌ای چون کریم انصارفرد، میلاد میداوودی، سید ایمان موسوی، محمد نزهتی، میلاد زنیدپور و ... از اعتبار و آبروی فوتبال ایران عزیز دفاع خواهند کرد؛ جوانانی که شاید با حضور امثال مجیدی به سرنوشت بنده حقیر در گذشته دچار شده که در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شدم.

با تمام علاقه و ارادت قلبی‌ام به تیم ملی و پرچم مقدس ایران، همچنان خود را "سرباز وطن " می‌دانم و در سال 75 با اعتماد سرمربی وقت (آقای محمد مایلی کهن) با حضورم به تیم ملی خدمت می کردم و امروز با عذرخواهی و سپردن جای خود به جوانان، به تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده‌ام.

امید است با حمایتها و تلاشهای جنابعالی، مسئولان ورزش کشور، درایت کادر فنی و دعای خیر مردم فهیم و عزیز، تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده و دل میلیونها ایرانی را در جای جای کره خاکی شاد کنند.

خواهشمند است مراتب اعتذار مرا به هر نحو که صلاح می‌دانید به پیشگاه مردم شریف ورزش دوست برسانید تا در جریان قرار گرفته و موجب شرمندگی‌ام فراهم نشود.

در پایان لازم می‌دانم از هواداران عزیز، مربیان، کارشناسان، ارباب جراید و رسانه‌های گروهی که همواره با نظرات و انتقادات خود، مرا حمایت و راهنمایی کرده‌اند صمیمانه سپاسگزاری کنم.

به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.»

نکته جالب اینجاست که فرهاد مجیدی پس از بازی با سایپا در رختکن این مسئله را با مربیان استقلال مطرح می کند و دوشنبه شب و پس از تماشای بازی ایمان موسوی ، مهاجم جوان تیم نفت آبادان در تماسی تلفنی با یکی از مشاورانش ، تصمیمش برای خداحافظی را قطعی می کند و مشغول نگارش متن استعفایش می شود. او معتقد بود بلایی که در جوانی بر سر خودش آمده را نباید بر سر بازیکنان جوان فوتبال مان بیاورد. »

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:44 ] [ A--A ]

مظلومی-استقلال آنلاینسرمربي استقلال گفت:‌ هدف اوليه هيات مديره استقلال حل مشكلات مالي باشد.

پرويز مظلومي درباره صحبت‌هايي كه عليه كميته انضباطي كرده بود و واكنش حسن زاده رييس كميته انضباطي را به دنبال داشت، اظهار كرد: اعتراض من براي مبلغ دو ميليون تومان جريمه نبود، به هر حال آن‌قدر درآمد دارم كه بتوانم اين پول را پرداخت كنم. ناراحتي من به اين خاطر بود كه احساس كردم به شخصيتم بر خورده است. اخلاق من به گونه‌اي است كه هيچ وقت در جريان يك مسابقه در كنار زمين حاشيه ايجاد نمي‌كنم. در صحنه برخورد دو بازيكن هم فقط جلو رفتم و سعي كردم شرايط داربي را گوشزد كنم تا از بروز مشكلات احتمالي بعدي جلوگيري شود. واقعا تصميم كميته انضباطي برايم تعجب آور بود كه چرا مرا جريمه كرد.

وي درباره مشكلات مالي تيم اش هم گفت:‌ اميدوارم با آمدن هيات مديره جديد مشكلات مالي استقلال حل شود. به هر حال هدف اول آن‌ها حل مشكلات اين تيم و سپس سياستگذاري براي باشگاه است. بازيكنان تيم ما از ابتداي فصل يك ريال هم پاداش نگرفته‌اند. خودم هشت ماه است كه يك ريال هم دريافت نكرده‌ام.

مظلومي گفت: متاسفانه بعد از بردي كه مقابل تيم پرسپوليس به دست آورديم هيچ‌كس سراغ تيم ما نيامد و با خودم گفتم حتماً برد تيم ما عادي شده كه هيچ‌ كسي براي تيم ما نيامده است.

سرمربي استقلال در پايان گفت: ديگر وليد علي را نمي‌خواهم و او را در اختيار باشگاه گذاشتم تا هر تصميمي مي‌خواهند در موردش بگيرند.

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:35 ] [ A--A ]

حیدری-استقلال انلاینبازيكن تيم فوتبال استقلال گفت: با تغيير تاكتيك در نيمه دوم توانستيم پيروزي را به دست آوريم.

خسرو حيدري پس از پيروزي يك بر صفر استقلال برابر سايپا اظهار كرد:‌ بازي سختي را برديم. سايپا خيلي بسته بازي مي‌كرد و در ضد حملات بازيكنان اين تيم خطرناك ظاهر مي‌شدند.

وي ادامه داد: آن‌ها سعي مي‌كردند فشرده بازي كنند تا بازيكنان ما را مهار كنند. در نهايت فقط توانستيم يك گل به اين تيم بزنيم و سه امتياز لازم را كسب كنيم.

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:35 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 779
بازدید ماه : 1708
بازدید کل : 185969
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا