قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال


هنوز وضعيت بازيکنان تاثيرگذاري چون سيدمهدي رحمتي، کريم انصاريفرد، مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان براي پوشيدن پيراهن آبي مشخص نشده است.


 علي فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفني با آندرانيک تيموريان صحبت کردم و بااو مذاکرات مثبتي داشتم. تيموريان به من قول داده است که اگر در ايران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.


 وي در خصوص شرايط سيدمهدي رحمتي نيز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفيدي را به صورت تلفني با رحمتي انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌اي خواست چون مي‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهايي را با او انجام دهيم.


 مديرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بي نتيجه بودن مذاکراتش با جباري گفت: در حال حاضر با جباري به توافق مالي نرسيده‌ايم چون رقم پيشنهادي او بالاتر از آن چيزي است که مدنظر ماست. من به او گفتم مي‌تواند طبق عرفي که براي بازيکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباري طي سه روز آينده در اين خصوص تصميم گيري کند.


 فتح‌الله‌زاده در مورد کريم انصاريفرد نيز گفت: مذاکرات خوبي را با اين بازيکن و مدير برنامه‌هايش انجام داده‌ايم و به توافقات خوبي نيز رسيده‌ايم تا به اميد خدا طي دو يا سه روز آينده با اين بازيکن قرارداد ببنديم. البته دوستان ما پيشنهادات مالي وسوسه کننده‌اي را به انصاريفرد داده‌اند که بالاتر از پيشنهاد مالي ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبي را با اين بازيکن داشته‌ايم.


 وي خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمي با ايمان مبعلي، ميثم بائو، قاسم دهنوي، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و امين منوچهري قرارداد بسته‌ايم و قرارداد بازيکناني مانند پژمان منتظري، آرش برهاني، حنيف عمران‌زاده، محسن يوسفي و ميلاد ميداوودي را نيز تمديد کرده‌ايم.


 وي در خصوص بازيکنان خارجي که در تمرينات تيم استقلال حضور پيدا مي‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازيکن پرتغالي که مدنظر سرمربي تيم بودند چهارشنبه شب وارد ايران شدند تا از روز شنبه براي تست فني در تمرينات تيم فوتبال استقلال حضور پيدا کنند. پست بازي اين دو بازيکن هافبک مياني و مدافع است.

[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:30 ] [ A--A ]

 

نقل وانتقالات باشگاه

:: ورودی های حتمی ::

اسم پست تیم قبلی
قاسم دهنوی هافبک مس کرمان
سیاوش اکبرپور
مهاجم تراکتور
امین منوچهری
مهاجم سایپا
ميثم بائو هافبک شهرداری
هاشم بیگ زاده
هافبک سپاهان
میگل پدرو
هافبک فایرنسه

:: ورودی های احتمالی ::

اسم پست تیم قبلی
کریم انصاری فرد
مهاجم سایپا
امیرحسین صادقی
مدافع تراکتور

 

:: تمدید قراردادها ::

اسم پست مدت
آرش برهانی
مهاجم 1 سال
حنیف عمران زاده
مدافع 1 سال
پژمان منتظری
مدافع 1 سال
میلاد میداودی
مهاجم 1 سال
مهدی رحمتی
دروازبان 1 سال
خسرو حیدری
هافبک 1 سال
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:34 ] [ A--A ]

 

سیاوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را دارد، با عقد قرارداد یک ساله به این تیم پیوست.

علی فتح‌الله‌زاده با اعلام این خبر  گفت: با این بازیکن قرارداد 4 برگی داخلی امضا کرده‌ایم و او فصل آینده در استقلال بازی خواهد کرد.

وی همچنین با تائید خبر مذاکره با امیرحسین صادقی گفت: با این بازیکن نیز مذاکرات خوبی انجام دادیم و یکشنبه آینده قراردادمان را نهایی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از آخرین مذاکرات با کریم انصاری‌فر خبر داد و گفت: از نظر من انصاری‌فرد 90 درصد استقلالی است و تمام امضاهای مربوط به این بازیکن انجام شده و روز یکشنبه پس از صحبت نهایی قرارداد او را رسمی خواهیم کرد.

 

وی همچنین از جدایی یرکوویچ خبر داد و گفت: این بازیکن فصل آینده با ما نخواهد بود. ساموئل نیز پیشنهاد بالایی به ما داده و در صورتی که رقمش را پایین بیاورد او را می‌خواهیم.

 

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: منصور پورحیدری به عنوان رئیس کمیته فنی و مدیرفنی تیم انتخاب شده است

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ A--A ]

سیاوش اکبرپور به عنوان پنجمین بازیکن استقلال در فصل جدید با مسئولان این تیم قرارداد بست.

اکبرپور مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را دارد، با عقد قرارداد یک ساله به این تیم پیوست.این در حالی است که در روزهای اخیر شایعه شده بود قلعه نویی از اکبرپور ناراحت است و شاید این بازیکن را نخواهد.فتح الله زاده هم با تایید بازگشت اکبرپور به استقلال می گوید:«با این بازیکن قرارداد 4 برگی داخلی امضا کرده‌ایم و او فصل آینده در استقلال بازی خواهد کرد.»اکبرپور هم با تایید حضورش در استقلال می گوید:«در نهایت حضورم در استقلال قطعی شد و سال بعد در این تیم بازی خواهم کرد.»

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:28 ] [ A--A ]

 كريم انصاري‌فرد مهاجم اردبيلي سابق سايپا گزينه نزديك به قطعيت استقلالي‌هاست.
يكي از مسوولان استقلال در اين‌باره مي‌گويد با كريم و برادرش توافق كرده‌ايم و او به احتمال زياد استقلالي شده است اگر چه هنوز قراردادي بين ما بسته نشده. گفته مي‌شود كريم انصاري‌فرد در قرارداد خود بندي گذاشته كه هر وقت پيشنهاد خوبي از خارج به دست او رسيد از استقلال جدا شود كه همين مساله چالش اصلي انتقال او است.
استقلال سال گذشته از همين بابت از فرهاد مجيدي لطمه خورده است و دوست ندارد اين اشتباه را در مورد انصاري‌فرد تكرار كند.
كريم در حال حاضر در اردوي تيم ملي است و مشكلي از بابت دير شدن مراحل قراردادش ندارد هر چه باشد در فوتبال ايران آنقدر پديده نداريم كه ناگهان چهره جديدي به جاي آقاي گل فصل گذشته ظهور كند.

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:28 ] [ A--A ]

به گزارش سایت استقلالی ها تيم فوتبال استقلال تهران به دنبال جذب دروازه بان خارجي تيم ليگ يکي ايران‌جوان بوشهر است. با تمديد قرارداد سيد مهدي رحمتي به عنوان دروازه بان شماره يک استقلال، قرار است دروازه بان خارجي تيم به درخواست رحمتي دروازه بان دوم تيم شود.

"فابيو کارواليو" دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال ايران‌جوان بوشهر گزينه مورد نظر باشگاه استقلال به عنوان دروازه بان دوم است. قرار است به زودي مذاکرات با اين بازيکن انجام شود تا او براي فصل آينده نيمکت نشين مهدي رحمتي در استقلال باشد.

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:28 ] [ A--A ]

به گزارش سایت استقلالی ها،میثم بائو، بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری تبریز، با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست.

وی عصر امروز در جلسه ای با حضور علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و علی امیری، معاون باشگاه، شرکت کرده و پس از توافق با مسئولان استقلال برای فصل بعد به این تیم پیوست.

گفتنی است بائو اولین خرید فصل استقلال است

[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ A--A ]

 

به گزارش سایت استقلالی ها،سید امین منوچهری، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا عصر امروز با حضور در دفتر کار دکتر علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل استقلال قرارداد داخلی 2 ساله‌ای را با استقلال منعقد نمود. این جلسه با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال و علی امیری معاون و امیر قلعه‌نوعی سرمربی استقلال برگزار شد.

[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ A--A ]

بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال مس کرمان با استقلال قرارداد بست.به گزارش  سایت استقلالی ها، قاسم دهنوي پس از توافق با مسئولان باشگاه استقلال قرارداد خود را با اين تيم امضا کرد.



وي که فصل گذشته در مس کرمان بازي مي کرد قرارداد داخلي يک ساله‌اي با آبي پوشان منعقد کرد

[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ A--A ]

 

وبلاگ فرهاد مجیدی حضور امیرقلعه نوعی پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران را به این تیم و همچنین هواداران بزرگ این باشگاه تبریک عرض می نماید،وبه این مربی محبوب خوش آمد می گوید،امیدواریم با بازگشت امیرخان قلعه نوعی به خانه خود،استقلال دوباره به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند. و همچنین سایت استقلالی ها از زحمات سرمربی پیشین استقلال پرویزخان مظلومی کمال تشکر را دارد و برای ایشان آرزوی موفقیت از خداوند متعال را خواستار است.

                                                       با تشکر .مدیر سایت

[ سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 658
بازدید ماه : 1786
بازدید کل : 184243
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا