قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 

 

 

آغاز رای گیری برای انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان در سال 2011

سال گذشته فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن فوتبال جهان شده بود

برای حمایت از کاپیتان محبوب تیم استقلال، به این صفحه بروید و به فرهاد مجیدی رأی دهید.

http://iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

 

 

 

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، امسال هم می‌خواهد با رای کاربران خود محبوب‌ترین فوتبالیست دنیا را انتخاب کند. در حالی که سال گذشته فرهاد مجیدی از نظر کاربران این سایت محبوب‌ترین بازیکن جهان شد، امسال هم نام مجیدی در لیست این سایت وجود دارد. انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دنیا دو مرحله دارد. در مرحله اول که مهلت آن تا 24 آذر است، 3 نفر برتر قاره‌های آسیا، آفریقا و منطقه کونکاکاف انتخاب می‌شوند و همراه با 5 نفر اول قاره اروپا و آمریکای جنوبی و نفر اول قاره اقیانوسیه که جمعا 20 نفر می‌شوند به مرحله دوم می‌روند.

مرحله دوم رای‌گیری هم از 25 آذر تا 15 دی برگزار می‌شود. در نهایت محبوب‌ترین بازیکن جهان از میان 20 بازیکن راه یافته به مرحله دوم انتخاب می‌شود. در لیستی که توسط فدراسیون  بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد. پارسال هم این نفرات در لیست حضور داشتند اما در نهایت فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن جهان شناخته شد.
برای شرکت در این رای‌گیری ایــنــجــا کلیک کنید.
 


 

بازتاب حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس در رسانه‌های دنیا/-تکمیلی
شیث رضایی و محمد نصرتی آبروی فوتبال ایران را بردند

حرکت ناشایست دو بازیکن پرسپولیس در رسانه‌های معتبر جهان بازتاب گسترده‌ای داشت به طوری که آبروی فوتبال ایران را برد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شیث رضایی و محمد نصرتی با حرکت غیرمتعارف و بحث برانگیز خود در بازی مقابل داماش گیلان در داخل کشور ناراحتی و خشم همه را برانگیختند. با گسترش تصاویر و فیلم مربوط به خوشحالی غیر طبیعی این دو در سایت‌های اجتماعی و شبکه‌های گسترده ارتباطی در جهان شاهد بازتاب تلخ و ناراحت کننده این اتفاق در رسانه‌های پربیننده جهان بودیم.

تنها پس از یک روز کاری در قاره سبز رسانه‌های اسپانیا از جمله آس، مارکا، ال‌پایس، آ.ب.ث و خبرگزاری افه با انتشار فیلم و عکس و گزارش این خبر را منعکس کردند.

رسانه‌های آلمان نیز بازتابی قابل تامل داشتند و آمریکا در رسانه‌های تاثیرگذار داخلی خود و همچنین در منابعی چون شیکاگو تریبون، لس‌آنجلس تایمز و ... این خبر را منتشر کرد.
خبرگزاری فرانسه، آسوشیتد پرس و شبکه جهانی جام جم ایران عمدتا منابع ریشه‌ای و اصلی این اخبار محسوب می‌شدند.

در زیر به برخی از این بازتاب‌ها اشاره می‌شود:

زوددویچه آلمان: حرکت رضایی و نصرتی مذموم و زننده بود

روزنامه زوددویچه سایتونگ آلمان یک روز پس از دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران نوشت محمد نصرتی و شیث رضایی، پس از گلزنی تیم‌شان در جدال با این تیم شهر رشت مرتکب رفتار‌های غیراخلاقی شدند که باعث محرومیت آن‌ها شد. ضمن آنکه ۱۵ درصد از حقوق‌شان نیز توسط پرسپولیس کسر خواهد شد.
این روزنامه از قول سخنگوی پرسپولیس نوشت که نصرتی ۱۱ سال در تیم ملی حضور داشته اما این موضوع بخاطر شکست حرمت‌ها، تاثیری ندارد.
این نشریه پرتیراژ در گزارش خود عنوان کرد که میلیون‌ها بیننده این بازی که در آن پرسپولیس ۳ بر ۲ برنده شد، را به صورت زنده تماشا کردند و دو بازیکن دارای سابقه در تیم ملی ایران چنین حرکات زننده‌ای مرتکب شدند.

مارکا: دو بازیکن پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شدند

روزنامه پرخواننده مارکا چاپ پایتخت اسپانیا با انعکاس تصاویر مربوط به خوشحالی ناپسند بازیکنان پرسپولیس تهران مقابل داماش و انتشار فیلم این لحظات تاسف برانگیز که بازتاب آن در رسانه های اروپایی اتفاق تلخی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، نوشت: دو بازیکن پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شدند.
روزنامه مارکا برخلاف آس اسپانیا به تحلیل شخصی نپرداخته و به نقل از گوینده صدا و سیما شبکه بین المللی جام جم و گزارش منتشر شده در خبرگزاری افه اسپانیا آورده است: دو بازیکن ایرانی تیم پرسپولیس به خاطر حرکتی که گوینده صدا و سیمای ایران آن را نامناسب و بی‌ادبانه و غیر اخلاقی توصیف کرده، تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

فرانس‌پرس: جریمه نقدی و محرومیت برای رضایی و نصرتی

خبرگزاری فرانس پرس یک روز پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان به حواشی ناراحت کننده این بازی که توسط محمد نصرتی و شیث رضایی بوجود آمد، پرداخت. این رسانه نوشت فدراسیون فوتبال ایران برای این دو مدافع به خاطر رفتار غیر اخلاقی درحین بازی با حریف شمالی محرومیت تا اطلاع ثانوی در نظر گرفته است.
این منبع فرانسوی سپس به ذکر علت این محرومیت پرداخت و عنوان کرد ماجرا از بازی روز شنبه در لیگ برتر ایران آغاز شد که پس از شادی ناشی از گل، این دو بازیکن رفتارهای زننده داشتند. حرکاتی که از چشم میلیون‌ها ایرانی به خاطر پخش تلویزیونی دور نماند.
این خبرگزاری سپس به ذکر اظهارات اسماعیل حسن زاده از فدراسیون فوتبال ایران پرداخت که در مصاحبه‌ای تلویزیونی از محرومیت این دو بازیکن خبر داد.
باشگاه پرسپولیس نیز به عنوان یک تیم پرطرفدار و تحت حمایت دولت باید بابت هر یک ۴۰ هزار دلار جریمه پرداخت کند.

شیکاگو تریبون: رفتار نصرتی و رضایی خشم ایرانیان را برانگیخت

روزنامه شیکاگو تریبون عنوان کرد که محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم سرخ‌پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارند، در بازی روز شنبه با داماش گیلان به خاطر شادی غیراخلاقی پس از به ثمر رسیدن گل دچار محرومیت شدند.
این روزنامه با قرار دادن فیلم این بازی در پایگاه اینترنتی خود افزود در دیداری که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، این دو بازیکن حرکاتی زشت مرتکب شدند که به زعم خویش عمدی در آن نبوده و جنبه شوخی داشته است. رفتاری که باعث ناراحتی و خشم فوتبال‌دوستان ایرانی شده است.
روزنامه آمریکایی از کسر ۱۵ درصدی حقوق این دو بازیکن محروم و اخراج محمود خوردبین، سرپرست قدیمی سرخ‌پوشان به عنوان عواقب این رفتار یاد کرد.

اظهار تاسف روزنامه آس اسپانیا از حرکت ناپسند شیث و نصرتی

سایت رسمی وابسته به روزنامه آس اسپانیا گزارشی از بازی پرسپولیس و داماش گیلان را در صفحه اصلی خود منعکس و خبر مربوط به حرکت زشت دو بازیکن پرسپولیس را در یکی از مهمترین بخش‌های سایت خود حک کرده است.
در این گزارش و با توجه به ادبیات منحصر به فرد روزنامه‌های اسپانیایی، نویسنده بدون هیچ اغماضی به تشریح وقایع دیدار پرسپولیس و داماش پرداخته است.
اصل این گزارش در سایت آس اسپانیا به نقل از خبرگزاری ملی اسپانیا ( افه) منعکس و در این گزارش منبع اصلی نویسنده تصاویری ضبط شده از شبکه بین المللی جام جم ذکر شده است.
نام نصرتی و رضایی در این گزارش ذکر شده و نویسنده اسپانیایی این متن نیز درباره حرکت زشت دو بازیکن اظهار تاسف کرده است.
در پایان این گزارش آمده است: با توجه به شرایطی که در کشورهای مسلمان و به خصوص شیعه، وجود دارد این حرکت ناشایست وجهه به مراتب بدتری خواهد داشت.

فاکس‌نیوز: دو بازیکن پرسپولیسی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند

شبکه فاکس نیوز یک روز پس از بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران به ذکر اتفاقات و حواشی این بازی پرداخت.
این منبع در گزارش مکتوب خود عنوان کرد محمد نصرتی و شیث رضایی، دو بازیکن پرسابقه و ملی پوش سرخ‌پوشان تهرانی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند. علت این امر به خاطر رفتار زشت و زننده در حین بازی روز شنبه توسط این دو گزارش شده است.
فاکس نیوز افزود: این دو بازیکن در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی و پس از به ثمر رسیدن هر گل در برد ۳ بر ۲ خوشحالی می‌کردند، رفتارهای زشتی را مرتکب شدند که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.

روزنامه ABC: شادی غیرطبیعی بازیکنان پرطرفدارترین تیم آسیا

روزنامه ABC در گزارشی از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان آورد: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر شادی غیر طبیعی خود پس از گلزنی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محروم شدند.
محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به گل رسیدن تیمشان در گیلان شادی غیرطبیعی و جنجالی داشتند که باعث شد فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی این کشور به شدت با این مسئله برخورد کنند.
این روزنامه از نصرتی به عنوان ملی‌پوش کلیدی ایران در جام جهانی 2006 آلمان یاد کرده و نوشته است: او به خاطر حرکتی که زشت و غیراخلاقی توصیف شده تا اطلاع ثانوی محروم شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: این دو بازیکن عضو تیمی هستند که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران و از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا است.

نیوز اتریش: دو پرسپولیسی به خاطر حماقت محروم شدند

سایت نیوز نوشت: محمد نصرتی و شیث رضایی به زننده‌ترین شکل ممکن پس از گلزنی تیم خود در دیدار روز شنبه با داماش گیلان، رفتار کردند. حماقت این دو باعث رنجش ایرانیان شد.
این سایت افزود: حرکات زشت این دو بازیکن با سابقه تیم ملی به زعم خود، تنها شوخی عنوان شد اما این امر منجر به محرومیت‌های مثل عدم حضور در اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی، کسر ۱۵ درصدی قرارداد و ... شد. سایت نیوز از این رفتار به عنوان رسوایی در نظر ایرانیان یاده کرده است.

متاسفانه جدا از منابع اشاره شده، انبوهی از سایت‌های خبری معتبر و غیر معتبر در سراسر جهان به انتشار و بازتاب این خبر از فوتبال باشگاهی ایران پرداخته‌اند و به واقع ذکر همه اسامی در این گزارش شدنی نیست و در این میان بازتاب این حرکت غیر اخلاقی در رسانه‌های کشورهای عربی و حتی آفریقایی باعث تاسف عمیق مردم و اهالی فوتبال ایران شده است.

درباره : اخبار باشگاه پرسپولیس ,
امتیاز : | نظر شما :
برچسب : "حرکت ناشایست دو بازیکن پرسپولیس" ,"بازتاب حرکت زشت شیث رضایی در رسانه‌های معتبر جهان " ,"بازتاب حرکت زشت محمد نصرتی در رسانه‌های معتبر جهان " ,"بازتاب حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس در رسانه‌های دنیا" ,"حرکت غیرمتعارف شیث رضایی و محمد نصرتی" ,"خشم مردم از حرکت نصرتی و شیث" ,"حرکت رضایی و نصرتی مذموم و زننده بود" ,"بازتاب حرکت رضایی و نصرتی در زوددویچه آلمان" ,"بازتاب حرکت رضایی و نصرتی در مارکا" ,"بازتاب حرکت رضایی و نصرتی در فرانس‌پرس" ,"بازتاب حرکت رضایی و نصرتی در شیکاگو تریبون" ,"اظهار تاسف روزنامه آس اسپانیا از حرکت ناپسند شیث و نصرتی" ,"شادی غیرطبیعی بازیکنان پرطرفدارترین تیم آسیا" ,"بازتاب حرکت رضایی و نصرتی در فاکس‌نیوز" ,"دو پرسپولیسی به خاطر حماقت محروم شدند" ,
تعداد بازدید :
 

[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:40 ] [ A--A ]

ميلاد ميداودي: اين گل تقديم به هواداران



مهاجم استقلال گلي كه برابر مس سرچشمه به ثمر رساند را به هواداران تيمش تقديم كرد.
ميلاد ميداودي پس از پيروزي يك بر صفر استقلال برابر مس سرچشمه درباره اين بازي اظهار كرد: تيم مس سرچشمه با 10 نفره شدن در ابتداي بازي به لاك دفاعي فرو رفت و عقب كشيد كه اين مسئله كار را براي ما سخت كرده بود. اما مهم سه امتياز اين بازي بود كه آن را به دست آورديم.
وي درباره گلي كه در اين بازي به ثمر رساند، گفت: اين گل را به تمام هواداران استقلال تقديم مي‌كنم.
ميداودي در مورد درگيري‌اي كه بين عمران زاده و تيموريان به وجود آمد گفت: من متوجه نشدم كه چه اتفاقي افتاد و نشنيدم كه آن‌ها به يكديگر چه گفتند. اما محسن قهرماني حرف‌هايي كه رد و بدل شد را شنيد و تيموريان را از بازي اخراج كرد.


   

[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ A--A ]

 

 

 

دانلود

 


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 764
بازدید ماه : 1693
بازدید کل : 185954
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا