قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

http://www.fcesteghlal.ir/UserFile/Pictures/IMG_0886%20copy.jpg

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ A--A ]

 

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ A--A ]

 

 

كريم انصاري‌فرد پس از بازگشت به ايران در خصوص اردوي 12 روزه تيم ملي در اتريش گفت: اردوي بسيار خوب و منظمي داشتيم. قبل از ديدار با مالديو شرايط خوبي براي بازيكنان مهيا شد و به هماهنگي لازم رسيديم و اميدوارم در آينده اين روند ادامه داشته باشد.

وي در خصوص اين‌كه پيشنهاداتي از اروپا داشته و چه تيمي را انتخاب مي‌كند گفت: تا روز چهارشنبه تكليفم مشخص مي‌شود و آن زمان است كه تيم جديدم معرفي خواهد شد.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سؤال كه آيا رنگ پيراهن تيم جديدت مشخص شده، تصريح كرد: فعلا رنگ پيراهم تيم جديدم معلوم نيست اما به احتمال زياد روز چهارشنبه از بين يكي از دو تيم استقلال و پرسپوليس تيمم را انتخاب خواهم كرد.

 

سرپرست باشگاه استقلال تهران قصد دارد تا یک بازیکن برزیلی سرشناس را به تیمش بیاورد.

لئوناردو دی دئوس سانتوس (ملقب به ده ده) بازیکن مدنظر استقلال می باشد و با این بازیکن برای حضور در ایران صحبت هایی صورت گرفته است.

"ده ده" متولد 18 آوریل 1978 در برزیل و شهر "بلو هوریزونته" است و در دفاع چپ بازی می کند.

او در سال های 96 تا 98 در تیم "اتلتیکو مینیرو" برزیل بازی می کرد و سپس به تیم "بورسیا دورتموند" آلمان پیوست.

"ده ده" از سال 98 تا 2011 در "دورتموند" حضور داشت و دو قهرمانی همراه این تیم به‌دست آورد.

 

 

علي اميري معاون اجرايي باشگاه استقلال روز دوشنبه با تاييد اين خبر تصريح كرد: بر اساس برنامه قبلي با رحمتي، قرار است اين بازيكن فردا به باشگاه بيايد تا مذاكراتمان را نهايي كنيم.در چند روز گذشته صحبت خاصي با اين بازيكن نداشته ايم.
وي افزود: مشكل خاصي براي امضاي قرارداد با رحمتي وجود ندارد و اين دروازه بان از فصل بعد مي تواند در استقلال بازي كند.
معاون اجرايي باشگاه استقلال همچنين درباره مذاكره اين باشگاه با 'ده ده' بازيكن برزيلي دورتمند آلمان هم گفت: علي فتح الله زاده شخصا اين موضوع را پيگيري مي كند و در جريان جزئيات اين مذاكره نيستم.
اميري در خصوص وضعيت خسرو حيدري تاكيد كرد: صحبت درباره حضور خسرو حيدري تكرار واضحات است.اين بازيكن اگر رضايتنامه اش را از سپاهان بگيرد مي تواند فصل آينده در استقلال بازي كند.ضمن اينكه او همراه تيم ملي در اتريش بود و از وضعيت او خبر نداريم

 

 

بازيكن تيم استقلال گفت: در حال حاضر مشغول انجام كارهاي بدني و قدرتي هستيم.

جواد شيرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره اردوي استقلال در كردان اظهار كرد: اردوي خوبي بود و تمام برنامه‌هايي كه داشتيم را انجام داديم و شرايط بدني‌مان هم روز به روز بهتر مي‌شود.

شيرزاد در مورد تمرين‌هاي تيم استقلال بيان كرد: در حال حاضر مشغول انجام كارهاي بدنسازي هستيم. چون آغاز فصل است بيشتر دنبال انجام كارهاي بدني و قدرتي هستيم.

بازيكن تيم استقلال در مورد تمرين‌هاي مولايي، مربي بدنساز استقلال عنوان كرد: مولايي تمرين‌هاي خوبي را تدارك ديده و كارش را خوب بلد است. او شرايط خوبي را براي ما ايجاد كرده است. در حال حاضر كارهاي سخت را با او انجام مي‌دهيم.

او همچنين در مورد وضعيت خودش گفت: خدا را شكر شرايط خوبي دارم و خوب تمرين مي‌كنم و اميدوار هستم كه تمرين‌هاي خوبي را پشت سر بگذارم.

شيرزاد در پاسخ به اين سوال كه پيش‌بيني‌اش از نتيجه‌گيري استقلال در فصل آينده چيست اظهار كرد: هميشه پيش‌بيني در ليگ ايران سخت بوده است. ان‌شاءالله تمام بازيكنان به ما اضافه بشوند و شرايط خوبي را به دست آوريم تا در ليگ بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم.

   

 

 

سرمربي استقلال گفت: بايد تمام نفراتمان جمع شوند پس از آن بگويم كه مي‌شود جام گرفت يا خير.

پرويز مظلومي درباره اين كه با تعداد كمي از بازيكنان تمرين‌هاي استقلال ادامه مي‌يابد، اظهار كرد: طي دو سه روز آينده تكليف تيم روشن مي‌شود، در حال حاضر باز هم بازيكنان ملي پوش را در اختيار نداريم كه بايد به ما اضافه شوند. از طرف ديگر جاسم كرار و هوار را هم به دليل حضور در تيم ملي عراق در اختيار نداريم. بازيكناني كه جذب كرده‌ايم بيشترشان ملي پوش هستند و تعدادشان به شش، هفت نفر مي‌رسد.

مظلومي در مورد خروج نسبتا زياد بازيكنان تيم و جذب بازيكنان جديد بيان كرد: قصد ما اين است كه نام بيش از 19 ـ 20 بازيكن را رد نكنيم.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر فرهاد مجيدي و ميلاد ميداوودي را نيز در اختيار نداريم، اگر اين بازيكنان هم اضافه شوند، تعداد بازيكنان بالا مي‌رود. اين طور نيست كه با 12 نفر تمرين كنيم. به آينده اميدواريم.

او ادامه داد: زمان ما اندك است و 20 روز ديگر هم ليگ شروع مي‌شود و بازيكنان ملي پوش‌مان هم بيايند براي هماهنگي كار داريم.

سرمربي استقلال در مورد حضور پرويز برومند در تمرينات اين تيم و اين كه آيا قرار است به عنوان دروازه‌بان دوم استقلال كار كند، تصريح كرد: خير. او فقط براي اين كه تمرين كند و آماده باشد، در تمرينات حضور پيدا مي‌كند و به خودش هم اين مساله را گفته‌ام.

مظلومي در باره اردوي بعدي استقلال گفت: وقتي كه بازيكنان‌مان در اختيار تيم ملي هستند، با 12 نفر نمي‌توانيم خارج از كشور اردو برگزار كنيم. اردوي دوم را هم در ايران برگزار مي‌كنيم.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت هوار ملامحمد گفت: هوار مدام پيام مي‌دهد كه پس از بازي عراق به ايران مي‌آيد.

مظلومي درباره شايعه توافق هوار با ذوب آهن اظهار كرد: اين بازيكنان با چند تيم مذاكره مي‌كنند، مگر بازيكناني كه ما با آن‌ها به توافق رسيده‌ايم با تيم‌هاي ديگر صحبت نكرده اند؟

وي درباره وضعيت فرشيد طالبي و اظهار نظرهاي سرپرست ذوب آهن بيان كرد: درباره اين موضوع از اميري بايد بپرسيد و راجع به سرپرست ذوب آهن اصفهان نيز سرپرست باشگاه ما بايد جوابگو باشد.

او همچنين در مورد شايعات مربوط به فرهاد مجيدي و علت غيبت اين بازيكن در تمرينات، عنوان كرد: فتح الله زاده در مورد اين موضوع توضيحاتش را داده است و صحبت‌هاي من هم همان صحبت‌ها است. با فتح الله زاده هماهنگيم و صحبت‌هاي من هم همان صحبت‌هايي است كه فتح الله زاده انجام داده است و بر روي سايت قرار گرفته است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از طرف مديريت باشگاه حمايت مي‌شود يا خير، گفت: بايد از مديريت بپرسيد كه حمايت مي‌كند يا نه.

وي درباره حرفهاي فتح‌الله‌زاده كه گفته امسال با اين بازيكنان حتما يك جام مي‌گيريم گفت: بايد نفراتمان كامل جمع شوند و بعد صحبت كنيم كه مي‌شود جام گرفت يا خير.

 

 

کرار به طور رسمی با استقلال ثبت کرد

کرار جاسم بازیکن عراقی فصل پیش تراکتورسازی تبریز که چندی پیش با استقلال تهران قرارداد داخلی به امضا رسانده بود، دقایقی قبل در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد تا رسما آبی پوش شود.

پیرامون حضور کرار حرف و حدیث های زیادی مطرح بود، اما بالاخره این بازیکن قرارداد خود را با استقلال به ثبت رساند

 

ادینهو مهاجم برزیلی فصل پیش مس کرمان قصد ندارد در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد زيرا برای مذاکره با الغرافه قطر راهی این کشور شده بود و پس از عدم توافق با مسئولان این تیم وارد ایران شد تا شرایط خود را در لیگ مورد بررسی قرار دهد.
به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، ادینهو پیشنهاد مالی خوبی را در الغرافه دریافت کرد اما تابحال پاسخ مثبتی به این مسئولان این تیم ارائه نداده است این بازیکن از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده و شب گذشته مذاکره وی با علی فتح اله زاده رسما انجام شد و پیشنهاد وی به مسئولان این تیم ارایه شد.

گفتنی است، آبی ها در خط حمله سه مهاجم در اختیار دارند اما ادینهو از فصل پیش مورد توجه این تیم بود.

مهاجم برزیلی خواستار دریافت 900 میليون تومان از آبی ها برای یک فصل شده است که برای گلزنی و پاس گل نیز به صورت جداگانه پاداش دریافت می کند

 

 

پژمان منتظري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص شايعاتي كه پيرامون وي براي مذاكره با بازيكنان تيم ملي در اردوي اتريش مطرح مي‌شود، گفت: اصلا در حيطه كاري من نيست كه بخواهم با بازيكن حرف بزنم و يا از طرف باشگاه استقلال نماينده باشم. اين چه حرف‌هايي است كه مطرح مي‌شود؟ اگر بازيكني در خصوص شرايط استقلال از من سؤال كند، به عنوان يك استقلالي از خوبي‌هاي اين تيم براي او مي‌گويم اما تصميم‌گيرنده نهايي خود بازيكن است و من هرگز نمي‌توانم يك نفر را تحت فشار بگذارم كه به استقلال بيايد.


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 765
بازدید ماه : 1694
بازدید کل : 185955
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا